Äntligen inne på Blogg.se

Förlåt för att jag inte skrivit på flera dagar :(
Men jag har som sagt inte kommit in på Blogg.se
Orkar inte berätta om alla dagar men idag jag var jag ju i skolan :(
Eller det var väll rätt okej :)
Såhär såg dagen "schema " ut :

8.00 - 10.00  IDROTT ( vi körde ett skit jobbigt konditionstest,det var bara tre tjejer som klarade hela, jag var en utav dom)
10.40-11.40   MATTE ( hade den nya läraren och var lite konstig men henne ska vi bara ha till ju som tur e :) räknade inte så mkt pratade mest med simon . sebbe å jonas :P )
11.40-12.20   LUNCH åt inte men vi satt och pratade lite och övade till engelska provet.
12.20 - 13.30  NO ( fattade ingenting molekyler sånt )
13.35 -0när man var klar :P   ENGELSKA PROV !!!!!!!  GICK SKIT KUNDE TYP INGENTING .. DET SOM HON SAGT ATT VI SKULLE LÄRA OSS KOM INTE ENS PÅ PROVET!!!!!!!!!!!!

Sen efter skolan möte jag upp min älskade Pella :)
Det var verkligen länge sen vi träffades .
Saknar dig som fan vfr byte du skola :O

Men vi hörs senare eller imorgon :)


TACK FÖR DESIGNEN <3 DEN VAR SKIT FIIIN :)

// MALIN



Kommentarer
Postat av: viktoria

sv; det va så lite så,kul att du tyckte den va fin :D <3<3

2009-11-04 @ 17:21:19
URL: http://haugenviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0