NÅGRA ORD KAN FÖRÄNDRA ALLT

Jag vet faktiskt inte vad jag gjort :O
Vi har ju inte ens försökt att lösa det.
Men nu orkar jag inte mer!!!!!!!!!!!! jag orkar inte bry mig om vad du tkr!
Du säger att jag aldrig gör något för dig men jag har j gjort allt..
Istortsätt varge dag har jag själv tagit en denare buss för att du inte ska behöva vänta själv på din.
Men betyder det inge för dig????
Du har inte pratat med mig på flera dagar och säger att du vill ta saken face mot face men ändå så är det du som tar upp det genom sms.
De var senast idag som du bad mig dra åt helvete och sen kommer du och tror att jag ska vilja prata med dig !! vad fan tänker du med????
Jag trodde att vi hade löst de här .. och det trodde ju du med!!
Men när sen hör andra hört att du gått och snackat skit om mig med E så vart jag ju självklart ledsen.
det e inte bara att vi bråkat som fott mig att må dåligt det e en annan sak som verkligen gjort att jag inte orkar med det här längre.
å det visste du men om du inte kan respektera att andra inte alltid mår på topp så vet jag ju inte vad jag ska göra...
Jag vill bara säga dig att smset du skikade till mig idag har förstört våran vänskap.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0