Lite om mig

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött men glad <3
Favoritgodis: olika
Är det nåt du absolut inte äter: hemgjord potatismos :/
Kläder just nu: jeansleggins, ljusgrått linne svart tjocktröja.
Musik just nu: buffalo soldier
Vad sa du senast: jag älskar dig <3
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: svårt att bestämma mig
Sommarplaner: hmm jadu det e långt kvar:(
Fisk eller badkruka: Fisk
Saft eller alkohol: Saft
Hur många kuddar sover du med: 3
Favoritväder: Soligt å varmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: dator med internet kompisar maat
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: hmm både och :P hatar att sova om jag inte e trött :)
Sparare eller slösare: mitt emellan
Bästa film: vet inte
Tror på liv på andra planeter: hmm kanske
Kommer du ihåg din första kärlek: såklart
Älskar du henne/honom fortfarande: nje som kompis
Tror du på mirakel: ja, fast det är inte stor chans
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, fast ibland kan mitt humör svänga om rejält och då vet man inte vad..
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 - 3
Bio eller promenad: det är olika från gång till gång. just n när jag är så trött känsn bio som ett bättre förslag :P
Är du kittlig:  ja, det kan man väl säga att jag är
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? oxe
Rädd för insekter? ja äckligt :S
Äckligaste insekten: spindel / geting
Största svaghet: för snäll
Det här är jag bra på: lyssna, ställa upp för andra, vara glad & mig själv rakt igenom
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? hamburgare på McDonald´s
Skriver du dagbok? nope eller bloggen dårå
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? öronen
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) hyffsat städat.
Gungar du på stolen? japp istortsätt alltid
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nej
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? de e j äckligt
Saltar du på maten? oftsast inte
Gillar du att sjunga? Ja, men inte när någon annan hör =)
Anser du att du är stark? ja ganska
Brukar du sola? Ja, men inte nu på vinter
Vad gör du om du får hicka? ingt
Röker du? nooo
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? inget av d
Har du en besatthet? japp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0