STAV VS MÅNGKAMP

Har precis kommit hem från träningen :)
Idag var det träning i sätra det tar ju ett tag att åke men det e ju ändå liksom mycket bättre än att träna i en gympahall.
Vi var framme vid sätra runt omkring 13.30.
Idag var det lite höjd som gällde, det är ju igentligen uppbyggnads period men eftersom att de inte e så många tillfällen vi kör teknik så har jag kört det under lovet.
Höjden kändes faktiskt hyffsat bra, efter det skulle jag igentligen kört lite häckteknik men jag var så trött i benen så att jag struntade i det.
Istället så körde jag på skoj lite stav :) hehe
Jag klarade faktiskt 2 meter med riktig ribba :) höhö stolt
Hanna panna hoppar typ en meter högre :P
Men det var faktiskt andra gången jag körde :)
Ska jag kanske börja med stav ????



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0