toppen dag !!! (Y)

tja bloggen !!
förlåt men internet har ingte fungerat sen jag kom hem från träningen.
Jag & sandra tränade stav i 2h sen styrka i 1h
& sen låg vi & snackade på höjdmattan..
träningen gick helt okej lite seg.
förre träningen var jag med nicole
vi möttes vid ica 11.30
vi gick runt på stan jag köpte ett par skor.
sen tog vi en fika på café du&jag
åkte hem vid ett
gick ner till lugnet för att kolla om det var nåt roligt där.
inget rolig så vi satt där & sen gick vi hem.
jag bytte om & jag gick på träning & hon åkte hem.
i morn har jag gympaläger 9-15
men nu ska jag gå & bråka med min bror & hans kompis.
pusshej ♥  //h







tack nicole för en rolig dag !! (L) (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0